czwartek, 9 kwietnia 2015

Początki.Koronkę siatkową czas zacząć.

Witajcie.
           Dzisiaj trochę o moich przygotowaniach i początkach nauki koronki siatkowej.                   Mam kilka firan, obrus,to pamiątki po babci. Takie cacka  robić, to moje marzenie.


  Udało mi się kupić w księgarni internetowej książkę Margaret Morgan"Koronkowe serwety i obrusy", natomiast czasopismo Anna Burda Specjal na Allegro.








A to moje pierwsze kroki.







Teraz tylko cierpliwie wiązać ;).Monia

1 komentarz:

  1. Dzień dobry, też zaczynam działania z koronką siatkową :) Początki były bardzo trudne, potem szklenie u przemiłej Pani w muzeum w Łowiczu, a teraz samodzielne ćwiczki w domu. I pojawił się problem :/ Dlatego piszę do Pani z prośba o wskazówkę - jak wykonać lewy róg siatki, żeby siatka zaczęła być prostokątem/ kwadratem? Mam książkę Wery Tuszyńskiej "Roboty siatkowe", ale kiepsko jest tam to pisane...
    Pozdrawiam,
    Ala Matusiak
    adresali@op.pl

    OdpowiedzUsuń