czwartek, 26 marca 2015

Zasłona do pokoju.


Witajcie.
Moja córka około miesiąc temu odmalowała swój pokój i położyła panele. Kolor "Starej fotografii" firmy Dulux to był strzał w dziesiątkę, a panele w kolorze rustykalnego dębu stworzyły przytulny klimat. Materiał, którego użyłam do uszycia zasłony czekał prawie rok czasu  na odpowiedni moment. Kupiłam go w sklepie "Z drugiej ręki" za jedyne 5 zł. Był to kawałek długi na 3,5 metra. Wadą tego materiału był odcięty a właściwie wyszarpany z długości fragment tkaniny.
Ja potrzebowałam 2,60 i ten kawałek był idealny...




....przelotek do zasłon nigdy wcześniej nie mocowałam, ale udało się :) Przed wycięciem otworów pod kółka tkaninę wzmocniłam  podklejając na gorąco żelazkiem specjalną taśmę na całej szerokości zasłony(taśma widoczna pod nożyczkami).



a to efekt końcowy ....


starczyło też na małą poszewkę ...



Do miłego z pozdrowieniem dla odwiedzających :) Monia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz