sobota, 26 marca 2016

Jajeczka Wielkanocne otulone koronką siatkową.

Święta Wielkanocne już za dni parę,
a ja zrobiłam wydmuszek pare.
Jajeczek białych na stół Wielkanocny,
niech mi się złocą ładnie i w dzień i w nocy.
Oplecione siecią pajęczą taką,
a może po prostu koronką ładną.
Zrobioną nićmi ze srebrem i złotem,
aby w Święta moje oczy ucieszyć potem.
                                              WMonia.

Te jajeczka otulone koronką siatkową to mój mały projekt, o którym pisałam wcześniej.
                                               Tutaj kilka ujęć z mojej pracy...



 Tak wygląda wynik wiązania na okręgu. Użyłam dwóch kolorów nici.
Różowe ze złotą nicią i czarne ze srebrną. 






Moi Kochani.
Życzę Wam rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy.
Ostatnie dni które tak wstrząsnęły  nami i całą Europą, by się nie powtórzyły.
Aby nasze serduszka napełnione były pokojem i radością :)
                                                                                                  WMonia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz