sobota, 19 marca 2016

Spacer z sesją w tle.

Witajcie.
Wiemy nie od dziś, że między listopadem a  marcem nad morzem, można powdychać najwięcej jodu. Jest to dobry sposób dla naszego organizmu, który zaczyna prosto mówiąc-szwankować. Chorujemy na gardełko, przeziębiamy się a i nasza" psycha" wariuje. Tak mnie przygnębia tęsknota za słońcem, działką, że wybrałam się na długi spacer zabierając ze sobą aparat i mojego chłopa.
Trochę pozazdrościłam Kamili z bloga kamilaczteryporyroku.blogspot.com pięknych widoków w górach. Kocham góry kocham morze. Polska jest PIĘKNA i tyle.
Wrzucam te kilka fotek ze spaceru. Widoki mi najbliższe, bo tam się wychowałam.




Widok na Zatokę i Molo w Gdyni-Orłowie.


Widok na Port w Gdyni

Molo Orłowo.


                                                 Widok w tle na Skarpę. Stamtąd robiłam zdjęcia.

Mój małżonek.Ale gdzie ?

Pozdrowionka WMonia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz